2008年11月2日星期日

你個女乖唔乖?

近幾個月, 每次見到親戚朋友, 如屬近月少見者, 定必問一句 "你個女乖唔乖"?

而我都例必回一句: "托賴了, 食得訓得痾得; 最緊要係都算係戒o左夜奶 (即唔使凌晨三四點無啦啦哭啼鬧吃奶那種)"

收到的回覆多數是讚嘆的表情,已為人父母者就會加句 "咁就好咯" 或者 "嘩! 還得神落咯!"。

老實說, 我和太太兩個要上班, 請了個鐘點家務助理幫忙照顧, 又不想請外傭 (主要是因為不想家中多個人, 而且說實在的, 外傭煮菜不好吃 - 佢地自己家鄉菜另計) 於是辛苦了兩位長輩 (媽媽和外母) 平日下午過來幫手.

為的不只是這樣, 而是之前提過的親子關係.

今晚原本想烚少少蛋黃加入開水等我o地阿女王試o下的. 點知開好了, 吃了一小口, 不對味, 吐返出來; 老朽夫人唔甘心, 又一口, 又一吐; 如是者玩了十幾分鐘... 看了幾分鐘已經知無甚驚喜, 所以我繼續煮我的金粟芙蓉炒海鮮 (即係蝦仁帶子打個蛋白芡) 同埋香茅扎肉.

原來就係咁, 種下了禍根...

晚上9時許, 雖然已經無再 "質" 佢食蛋黃, 但胃口全失. 卒之因為不適應, 上演一幕獲利回吐, 嘔到成地都係奶 (仲有半消化的奶)...

已經好耐無試過, 不過每次囡囡嘔奶, 我們都會想起麥兜故事當中, 麥太的 "如何防止嘔奶"...

1) 如果嘔奶, 畀 BB 飲橙汁, 咁佢就唔會嘔奶, 只會嘔橙汁;
2) 如果嘔橙汁, 畀 BB 飲好立克, 咁佢就唔會嘔橙汁, 只會嘔好立克...

係呀, 幾白癡, 但係對於我們來說, 係減壓的方法. 每次當囡囡嘔, 我們氣炸的時候, 總有一個會講呢個爛到無止o既 gag. 之後我們就會笑作一團, 繼續幫囡囡清理, 囡囡呢? 就只會呆呆咁望住我o地好一會, 之後訓覺... (o岩o岩嘔完, 唔通仲同你跳返 part 舞咩!?)

沒有留言: