2012年7月28日星期六

蛋卷

早幾年在電視見到蘇絲黃推仲北角一間「德成號」蛋卷, 一向覺得她推介的不會太差 (但其實她彈到飛起的也有很多不錯的店!) 後來不知何解夫人想起, 話好想食, 但一直無買到, 因為幾次經過都話「賣晒」又或者已經打烊.

早前夫人小產後, 在「坐月」時提過好想食幾款東西, 包括灣仔百事吉餅店的沙琪瑪和這款蛋卷, 我當時只有時間去買沙琪瑪, 提早經北角時卻已見到大大條人龍, 後面根著一個後生仔, 手持一牌寫著類似「是日派完籌」, 根本是無可能買到了.  知道有得「訂」的, 不過一問, 就說訂的那批要中秋後才有貨 (!) 要食就要早上來排隊買了.

到了上月中, 找到一天是早上無會開又唔使上庭的, 於是和秘書講聲會遲返後, 九點十分去到排隊, 在前面已經站了十多廿人. 我排的位置已經去到兩間舖位後的鳳城酒家旁的一間電器店, 不過大家都好守紀律, 自行排得好好的.




到九點半, 都幾準時, 人龍開始郁了. 排了好一會後, 到了門口, 見到有張檯貼了張紙說「售罄」, 應該是用來放在門口「擋駕」的. 而這時候, 那位後生仔又出來舉牌了, 就只在我後面四五位人士之後. 好險!

入去一望, 最人限買四磅, 話知你點計, 總之四磅.  不過我之前試過的椰絲味今日無整 (真有性格!) 所以買了三罐一磅裝原味, 加一罐都未知好唔好吃的牛油味. 承惠二百二十三個大洋.



試味後, 果然係鬆化得出奇, 而且蛋香係好新鮮既.  不過有少部份係突然有少少唔夠鬆的. 但夫人吃下去後覺得好味, 她自己覺得 (都有紋有路既...) 係因為太新鮮, 有少少未放夠涼就入罐, 所以好鮮味但係有少少唔會好鬆脆.

話知佢啦, 最緊要佢開心, 有相畀佢睇埋排晒隊. 話咁快三日食完一罐, 已經食第二罐了. 不過始終都係唔想放太耐. 有一罐我拎左返公司大家食. 食過都話勁正. 

今次都算排隊都排得值既...