2012年7月17日星期二

「香」的結婚證書...

老朽近數月的業務, 有少部分變了「商業法」和「商業訴訟法」。嚴格來說, 係「多元化」左. 而且都有時要上一上內地開一些「吹水會」, 不過都係一天起兩天止的會.

除了吃到一碟雞味極佳的「紅蔥頭蒸土雞」外, 還認識了一些在內地政府部門工作的朋友, 其中一位在開始接觸後不久, 見到我名片上有「婚姻監禮人」的 title. 已經問我如果想在香港結婚有何手續. 

當下我便問這位「後生仔」有何特別原因想在香港結婚, 包括是否女友是香港人, 又或者親友是不是有好多香港人所以想在香港註冊, 答案統統不是.

有人或者會覺得, 點解問咁多, 叫你做你就做啦. 但老朽覺得, 找我證婚就是希望我幫手, 我唔知你點解搵我幫手的話又點幫你手呢...

點都好, 都會照幫, 而且一定會「施展渾身解數」...

點知...

又話想7月註冊, 鬼咁 urgent 入晒紙, 跟住前日收電話...

「唔知遲少少先註冊得唔得呢... 我女朋友呢... o岩岩有左呀...」 (順帶一提, 女朋友憑證件的相片見到, 係超級靚女一名, 呢位政府部門朋友倒有福)

「... 呀... 喂恭喜呀下...幾多個月?」 (初頭個"呀" 字真係一時間唔識點反應)

「真係O岩岩知, 而家先8週」 (乜唔係怕小器唔會咁快話人知咩?)

「都OK, 可以等多幾星期等佢身子穩定少少才來香港囉. 個日期可以就到9月中的 (因為他們 6 月中才入紙)」

當然, 我心就諗, 與其騰晒雞搞咁多野, 係咪真係咁想來香港呢邊註冊呢?  難道張證書香o的咩...