2012年4月20日星期五

超級無敵小器鬼

這篇, 大概不算是「工作絮事」吧... 因為是舊公司的事了.

上月中某星期六, 是送女王去學音樂班的時間吧, 收到一通電話, 是一位以前在醫院行政部工作的舊同事打來, 問我一位舊老闆, 就是以前提過的 "好人老闆", 問題是 "佢係咪一個起碼有你咁上下的律師".

(按, 「好人老闆」只係稱呼, 佢的確曾經係舊公司老闆中算你最好那個來的)

這問題我可摸不著頭腦了. 問下去才知原來因為醫院要有一種法律問題想多找一間律師行幫手, 大約是工傷類的吧. 醫院找了我舊公司才知我沒有再在他們公司做, 大老闆就推介了這位老闆. 可能是醫院不了解好人老闆其實是工傷科的專家, 所以找我問.  當然, 就算我無做又好, 點都好, 我都說了 "他當年是我師傅之一來的, 好掂架" 

醫院舊同事還想再問, 不過因為要入電梯, 我之後再找他. 但之後打兩次電話都接不上, 又唔知咩電話來的, 竟然無得留言, 那就sms 他請佢覆我算了. 等一天半天再找他好了.

之後一天是好人老闆生日, 雖然我離開公司時多少和他有點齟齬, 但畢竟曾是我師傅之一, 他和每年一樣 sms/whatsapp 他說聲生日快樂 (雖然 「鴻飛哪復計東西」, 不過講開又講去年我生日我已經無做, 好似佢無祝我呢, 唔太記得了 ,只記得我每年年初一都向舊大老闆拜年, 年年都係留言候覆, 今年就無覆我了), 點知收到的回覆係:

「多謝; 喂大老闆話早幾天你有個醫院舊同事問起你我係咩人, 佢話你無覆佢, 想點?」

我眼都突埋, 即刻覆返 "咪覆左囉, 話你係我師傅, 神級喎!"

再收到的短訊係 "哦, 唔該晒; 其實我真係唔多信大老闆的, 我同你講笑o者"

即刻打畀醫院舊同事, 今次又打到喎; 咪即刻問咩料呀大佬, 打畀你唔通又無得留言. 個死佬就係度賠笑.  佢都估唔到舊公司老闆會咁大反應的  (當然, 佢唔知我同舊老闆炒大鑊).

整件事, 明顯係舊的大老闆的問題; 佢小器已經出o左名, 之前睇過我呢度o既都知架喇. 但係佢又夠厚面皮喎真係! 迫o左我大半年之後迫埋我遞信 (唔係的話我會等去年年尾部署好點才走的), 同你好好關係呀而家? 我老奉幫你架?  我幫好人老闆唔係話因為咩, 而係因為一來我覺得佢算係我師傅, 我不少打官司方面的真功夫皆由佢而來, 二來係因為我心存口德, 點都好唔會講大話唱佢.  幫好人老闆係我自己意思, 但後面呢位大老闆真係唔知點做大老闆o既. 講衰少少, 真係痴痴地.  正所謂幫你就人情唔幫你就道理.  仲想我點呢真係, 燒埋炮仗送埋叉燒飯好唔好? 

諗深少少, 其實小器的是不是我呢?  哈.