2012年4月17日星期二

復活節「後遺症」... 「工傷」

先提一下在今年復活節期間老朽的「節目」:

6/4 (星期五): 兩場證婚
7/4 : 和女王去沙灘堆沙吃飯, 晚上回教堂的夜間禮儀 (即入門聖洗聖事, 湯樞機主禮) 做攝影師.
8/4: 上午去公園玩, 下午去一個有 Thomas/Barney的卡通人物 concert (o的飛好貴呀~!)
9/4: 上午至中午和女王夫人& 爺爺麻麻姑姐去沙田踩單車.  晚上煮飯仔.

其後在上星期六14/4 來多次香港公園一日遊.

以老朽來說, 基本上以上節目無咩太特別, 不過以一向潺弱的夫人來說, 似乎就多了點.   但... 今次有事的, 是老朽, 還有女王.

女王在14/4 去完公園後病了. 一般來說她三歲後好少病, 只係有時有點咳. 但今次似乎係重症的感冒, 星期日去了看醫生後, 星期一和昨晚 (星期二) 凌晨都有嘔吐, 不過女王好醒, 三歲半人仔都覺得自己想嘔而識得先用手掩著趕去洗手間, 比起三歲時的老朽嘔到成床都係強得多. 不過見她喊著說「真係好辛苦呀」時, 心真的痛了.  去公園後冷病, 唔多唔少我們也有點責任, 一早沒有準備毛巾墊背來玩, 之後換衫又因為公園下過雨, 沒有地方, 只好去金鐘酒店洗手間換, 就係咁中招. 

但中招最勁的, 係我.

每年的夜間禮儀都係全教堂攝影組最忙的時候, 五個組員全員出動, 為百多位新入門教友拍照. 不知是否老了, 還是一時不慎, 拉一拉到右側的腰位, 當時只係痛一痛, 即刻無事.

8/4 去公園都無咩既. 走來走去, 未覺自己有咩樹.

9/4 呢, 踩單車就一早預左係租兩架家庭車, 我踩一架載夫人&女王, 妹子 (女王姑姐) 踩一架載我兩老的, 但可能太久沒有踩過, 而且更未試過踩家庭車, 原來... 真係好重的.  叫做起到步踩到算了, 仲在沙田食埋自家製野餐; 點知回程時碰到一個冒失的小童, 我剎車兼響安佢都照衝埋來, 於是我再次少少拉到右邊. 當晚都係少少「冤痛」搽下那隻"平安膏" 諗住搞掂, 點知...

隔成個星期, 星期六去公園抱了女王一下, 想聞那桂花樹, 就係咁中招... 星期日 (15/4) 晨早痛醒, 連行路都有問題, 點郁都唔得, 還要去朋友的婚禮觀禮 (大會堂), 下午更要主持兩場證婚.  即時找一位之前在一宗中醫失誤案中為我方作證的專家, 點知醫師又放假  (後來他SMS 我原來遺下了電話在家)  好在我有個懂少少跌打的老豆. 唯有飛車 (連搭的士都痛呀...) 去找他.  真估不到, 到了七十歲人, 竟然仲要為三十多歲的兒子捽跌打酒, 做仔的我真係唔好意思.

勉強頂到兩場證婚, 這時才找到醫師, 約了星期一去看症.  得出來我結果是...

1) 真係急性拉傷, 貼幾日膏藥搞掂.

... 但係醫師話因為我其他手腳活動正常, 而背脊位置在醫術叩擊下右側中間有痛, 所以, 可能係...
...
...
...
2) ... 有腎石, 偶然被我拉一拉而引發痛楚.

o下?!?!?! 

我這個「o下」不是震驚, 因為就算真係的話都唔係難醫; 只係覺得, 醫師/醫學真係博大精深, 我記得以前在醫院工作時知道, 上腹痛如果劇痛滲至背位, 原來竟然可以係爆了大動脈瘤, 得返三幾個鐘頭可以做手術唔係命都無 (所以多數都救唔返). 

最後醫師話叫我貼了幾服膏藥, 之後再看看會不會仲有痛, 有的話就可能真的是腎石了.  到時再算.  最開心的是聽到醫師話唔使戒口丫嘛!! 

哈... 為教堂和女兒而「工傷」, 有無得claim 呢...  (當然無啦...) -.-