2010年12月8日星期三

小裝修, 大煩惱

近數星期 update 的時間少了很多. 有三分之一原因是因為工作好忙, 趕 "跑數", 希望聖誕節前可以有點成績讓老闆不用 "x 口x面" 的對住老朽.

有三分一原因, 是近數星期竟然是老朽聱稱為了「減壓」, 所以開始了玩一個已經玩到已有不少人不再玩的 facebook 遊戲 「二戰總動員」, 一有空閒時間便不由自主的開了來建屋練兵. 又花了點時間.

另外的三分一, 卻是因為家中決定搞個裝修, 將客房變成小朋友的房間, 而此房間最多是可以容納三人的.

先別誤會, 夫人暫未再有喜, 只是個 planning.

同時間發現了我們主人房的套廁玻璃有滲水發霉啦, 天花的燈糟因為在冷氣下積了水開始有剝落啦, 客廳的牆身有下來水漬 "撲起" 啦. 總之樣樣都唔係大事, 但樣樣都想整. 加埋加埋, 有半間屋是有地方要弄的.

也就是說, 還有半間是不用做任何東西, 就會用來擺放要做工程的房間搬出來的物品了. 至於我們幾個, 就會暫住在我父母在中環的家.

之前數個月都想整, 但人就是這樣 - 怕煩, 加上夏天天氣濕, 髹漆也不易乾, 又容易在待乾時入水, 一打風就仲死, 要趕住去閂窗, 否則在通氣的房間就會即時入水了.

於是就真的等到十一月尾才決定. 但同時, 收到的消息是, 父母家也要裝修, 會搬上樓上. 他們可是大陣仗的, 全屋幾乎拆掉再建. 說是因為兩年前舊屋收購時入伙太趕, 設計不周; 所以讀設計出身的妹妹要搞過晒. 連父親大人也說住得 "唔聚財", 所以又豪花幾十萬去裝修. 全屋除了其中一個洗手間和出面的平台花園不用裝修外, 都全拆了.

話之前入伙時無點搞, 但我記得兩年前係花了近廿萬喎! @@ 唔係化...!

不過, 連老人家也 "頂唔住" 要裝過, 為免家嘈屋閉, 也由得他們 - 又唔使我畀... (我畀自己屋企已經死死o下了)

找了和父母同一設計和裝修公司. 希望會平一點, 不過原來平埋都唔夠蝕. 父母家的工程開始後, 間中又會發現工人和物料供應夾不上時間. 他們要裝修三個月, 現在還是爛屋一間, 父親最擔心的是農曆年前未完工的話大家就真係 "企o係度" 了.

至於我屋企, 死執之下卒次有點眉目. 希望這兩天執通後, 將鋼琴運出客廳中心包好放好, 在新妹夫協助之下又搬好o的電視呀等等大件頭傢俱. 下星期真正開工時可以順順利利...

至於搬了上去父母家後, 那三幾星期間, 佢地而家就好地地o既婆媳關係會更進一步丫, 定係大倒退呢... 呢樣, 我真係唔敢諗住喇...