2010年11月20日星期六

姨仔結婚了之 ... 真的結婚了!

「因此, 人要離開父母, 與妻子連合成為一體...」(創 2:24) 這是《聖經》所說的.

上頭之後的一天當然就是出嫁的好日子. 一早起身, 連女王也早起了, 我已經換好衫, 對女王說「今日要早起身著靚靚呀」

女王仲勁, 竟然識朦朦o下眼咁答...

「係呀, 今日係姨姨同拔拔哥哥結婚丫嘛!」 聽到我眼定定.

快速的為女王換好戰衣 (係我換o既, 因為夫人化緊妝...), 因為怕遲到, 所以夫人便準備了女王其中一樣至愛早餐 - 維他奶, 加上我的 EDO 餅, 一家三口便著到勁靚的出門口, 樓下 "實Q" 一見已經知道 - 你地去婚禮!

我早上是幫手影相的, 所以帶了長短火連大背包加 lowepro 的鏡頭鼓, 不過我一向好 "知訂", 會同真正的攝影師講定晒我只係影少少 snap, 加上今次我係半個主人家兼證婚律師, 斷估攝影 sam 哥 (之前見過幾次了) 都不會 (亦唔敢) 唔畀面嘛.

好在去到時也不算遲, 不過就在酒店樓下已碰上了新郎拔拔. 他們早到了, 還在裝飾花車. 另外也見這酒店也有三對新人在準備, 今日果然係好日 -- 難怪早前另有兩對新人想找我今日為他們證婚, 不過都被我推掉了 (白白唔見了幾千銀呀陰功!), 我可不想被姨仔 &/or 夫人「批低兩吋」呀!

好了, 上到去, 開始影影影同埋影, 影到夫人都話 "你掛住影人唔使理個女o架啦" .

噢, 弊! 原來唔記得畀頭先帶出來o的早餐女王食呀~!

「等你都蚊訓啦, 食緊喇」 我唯有賠笑影o下佢兩母女囉...

好快又到了接新娘時間. 玩遊戲呀做o下扮瑜伽動作呀講所謂愛的宣言呀之類例牌菜都唔使點提o架喇. 不過拔拔答有關姨仔生活的問題 (例如最鍾意食咩生果呀, 開始拍拖那天係星期幾呀之類) 都答錯了一半就真係瘀少少.

接到新娘之後開始斟茶, 呢個時候攝影師都會搵o的催淚位出來, 又叫新娘攬o下媽咪呀, 叫兩老畀o的訓示之類. 不過外父外母兩個一向都係唔太鍾意講呢o的o野o既. 講兩句之後自己窒住, 哈, 又無喊喎 (同我當年一樣). 不過就因為唔想喊所以就無講落去喇. 反而係我太姨 (即夫人家姐) 無啦啦自己諗o左幾句祝福o既說話咩 "相敬如賓" 之類.

到我和夫人了. 有少少緊張, 因為... 其實今次係我做了三十幾年人第一次有人結婚斟茶我飲呀!!

摸o下個袋, 利是都有喇, 夫人金器都一早準備好.

嘩! 之前幫人整呢隻茶就整得多. 但係飲真係第一次. 原來... 真係幾甜o架喎! ^^ (唔知係咪今次佢地有落糖蓮子?)

攝影師又問我有咩講. 我就話 "我講好多o架, 留返證婚時先講啦".

點知佢之後無再問夫人有咩講, 畀夫人白了我一眼. :P (後來才知原來夫人想又「求其」講少少, 費事搞到家姐講完之後佢無野講咁...)

到敬茶之後, 影o下相又係出門的時間, 例牌菜就係新人出門新娘唔可以望返轉頭, 亦不應和其他新娘出門撞面. 但最搞笑係因為外母掛住招呼親戚同埋畀女王係咁好似樹熊咁 "冤住", 所以送姨仔出門時係極之求其的講句「拜拜今晚見」就收工, 所有想o係呢個時候影o下相搞o下感動樣o既師兄都大跌眼鏡 (包括我)...

因為有 "女家男丁不過門" 的說法, 故雖然我不算真係女家的人, 但亦無隨大隊過門 (仲要湊住女王呢). 不過就和外父大人一家匆匆飲茶午飯後就像前一篇提及回公司幫姨仔搞埋個座位表呀咁. 轉埋個證婚公事包 (裝好多零食o個個呢...)後又去金鐘為他們影相.

到達時他們剛開始. 始終因為他們有正式攝影師, 我 (還有姨仔那位 MUA, 都好鍾意影相, 在其他婚禮都有見過) 就在旁只是拍兩張算了.



估佢唔到, 影一陣已經差不多下午 5 時, 因為他們想在 6 時正註冊 (無咁嘈雜喎, 都o岩o既), 所以便又拉大隊去酒樓.

一般證婚, 老朽真係駕輕就熟, 但係今次台上一個係姨仔, 一個係外父, 一個係成日一齊睇波o既 "兄弟班", 另一個就係之前已經搵過我幫手o既客 (拔拔老豆, 之前有第二樣野搵我幫手). 加上之前幾次姨仔的朋友都係我證, 次次都帶給她們一些特別的回憶 (因為我在證婚時那段次次不同的分享), 所以她們 (有些今次係姊妹...) 竟然一齊同我講話 "好期待我今晚會講咩"... oh my god... @@

但今次, 我自己都有少少語塞, 想起和他們一起籌備婚禮的時間, 想起他們呢一對又喊又笑的歡喜冤家, 想起一切, 我開始講的時候竟然呆了一呆, 係之後回一回神, 才再次好似 "上身" 一樣可以繼續說下去. 不過為免自己忍不住也眼濕濕 (咁唔夠 pro o架嘛!), 故意講得慢o的.

果然, 雖然加埋都係一分鐘多少少, 但講到一半, 已經見到外父和姨仔開始拎紙巾, 拔拔好醒, 搶先拎出來; 哈, "目的達到", 收工! 事後到了晚宴開始時她說起證婚一刻果然係即刻再次喊到收唔到聲...

整晚都好好玩, 而且食物比想像中好得多, 尤其係金湯蟹黃翅 (雖然而家成日話唔好食翅, 不過真係好足料), 同埋熱葷之一的沙律蝦球伴油炸鬼 (唔記得改o左咩名了, 反正不用 "油炸鬼" 便是了)



之但係因為影相人多, 司儀即場安排稍欠秩序, 而且不少搶上台的是男家賓客, 有些是他們的同事, 我身為姐夫的又不便插手了. 所以時間比原定的遲了, 導致女王到好夜都未走, 又開始扭計... -_-" 之後一天都係一家大小躲在家中好了.