2010年11月13日星期六

姨仔結婚了之 ... 上頭

昨晚是姨仔上頭的日子. 成村人去了姨仔 (女王婆婆) 屋企食晚飯. 點知女王一去到婆婆屋企就唔畀佢走, 連去廚房煮飯也不行, 勁扭計 (因為無睡午覺之故, 次次下午無睡就係咁, 萬試萬靈). 而我們放工又早不了幾多 (唉, 因為要替工交貨畀好友老闆, 而佢對落的徙弟又因為佢 "chur" 佢而 "chur" 我, 比較奇的是, 身為見習律師去 "chur" 一個律師去做一樣唔係呢位律師本身應該做的事o既時候, 係咪過份o左少少呢? 雖然最後佢有同我道歉, 但係心理上有點不爽) 所以搞到開飯時間也遲了, 亦間接導致上頭也遲了, 好在按老朽翻查通書黃曆, 昨晚由9時至凌晨3時也不會沖撞 (有時傳統野咪做少少囉, 同我宗教無咩關係), 所以都算數了.

食完飯等食上頭湯圓時, 姨仔在自己房內鬼殺咁嘈, 仲聲震震的. 原來係未來妹夫幫她 print 的座位表 print 錯了. 開始「發晒茅」.

新人有此情況, 我都見得多. 當年幫手做 planner 時都做o左唔少次「嫁/娶前抑鬱症」o既 consultant counseling. 今次的係好 typical 的. 不過佢過o左一陣自己 calm down 返, 我又話幫佢今天正日下午在屋企和公司幫他們 print 過晒o的o野 (係呀, 我今日返公司取了公司 10 張紙的資源咁大把, 而家咪就係等緊佢地由男家去金鐘再幫佢地影相囉!) 所以好快佢就無事.

但係女王始終不可以太夜訓, 所以最後都未等到佢上頭我就和夫人帶了女王返屋企先, 原本想為外母 & 姨仔影上頭相的計劃亦告吹. :P

在回家途上, 夫人說過, 當年外母大人為她上頭時只可以點一會的蠟燭 (因為酒店不准的), 今次她們就醒少少, 先 check in 酒店, 準備回家上頭後才回酒店; 不過到最後我收到知會, 說因為太夜了, 外母話唔好去酒店訓喇, 都係留在家啦... 姨仔仲話蝕晒本.

其實, 外母點諗我點會唔知丫, 個女聽日嫁人喇; 之前的最後一晚, 梗係想留她在家中訓啦. 夫人仲話, 佢結婚時上頭, 外母太緊張, 又係聲震震的, 講「一梳梳到尾」已經開始手都震埋, 搞到夫人都想喊埋一份...

我而家已經諗緊, 女王日後嫁得出時, 我會哭得怎生模樣?