2010年11月9日星期二

食布冧

女王之前生病時, 好多生果都唔食得, 中間斷斷續續都病了個多月, 女王助理首席太醫話唔食得橙又驚咳, 只可以食蘋果和啤梨之類. 好在屬漿果類的布冧不在此列. 而因此, 女王也愛上吃這些梨子.

一晚, 我切了布冧一大個, 去了皮 (自己吃掉好過浪費), 再切丁.

女王一見到端出來, 便叫 "呀, 布冧呀!".

我和她便一人一些的吃著.

到差不多最後, 剩兩粒.

我說「一人一粒啦, 好唔好?」

女王「唔好, 我要!」

「一人一粒啦, 分享丫嘛」 (當然我是故意的)

女王好快手自己用牙籤 "拮" 了來吃. 剩下一粒. 她搶了隻小碟後再拮.

之後...

女王將牙籤遞給我, 說「爸B 我餵你食丫!」

「唔使喇...乖, 你食啦」

Oh My God...!!

望著個女慢慢食, 差點兒沒哭出來...

夫人在旁, 不過無這份福氣, 哈, 因為她是從不吃布冧的. :P