2010年11月12日星期五

姨仔結婚了之 ... 試衫

差不多到姨仔的大喜日子了. 她自己當然要去試衫啦, 但我說的是女王.

女王太細個, 未可以做花女; 不過姨仔和夫人都特別想她在我證婚時和晚上都靚靚. (咁其實我都想o既) 所以就去了揀花女衫.

早揀又怕女王長大, 遲揀又怕秋冬多人結婚無貨, 去名店又怕咁鬼貴只穿一兩次又不合身, 買得平又怕寒酸甚至穿第一次已破了; 最後在十月尾才去了金都一間賣花仔花女衫的店子, 整層二樓有數間這類店, 但唯獨是這間最好生意, 無他, 是態度問題, 他們招呼相對是殷勤過另外兩間店. 而且用料也不賴 (都係平o的名店 1/3 左右咋!) 所以夫人便選了他們.

同場加映上月夫人和姨仔去金鐘 PP 掃貨時贏得的抽獎禮物: 金鐘PP zelo 的下午茶 buffet. 因為姨仔趕住嫁人要 keep fit, 所以便送了她那份 coupon 給我可以和夫人& 女王去食.

這店子當年最初叫做 Bistro de Paris, 是做傳統一點的法國鄉土菜的, 後來同店改名做 La Fourchette (即是 "叉子"), 改做新派法菜, 不過不太受歡迎, 後來再改為現在食 fusion 的意/法混合菜.

之前去過他們的 buffet 相當抵吃, 用料極佳, 連女王都鍾意; 不過今次去到, 食物選擇少了一半; 細問之下原來就是因為要做 promotion 所以老闆諗縮數...

之前有, 而家無蜜瓜 (竟然變o左鳳梨) 跟o既 prosciutto ham (應該唔係 parma, 佢鹹過 parma 但係又無 san danielle 咁濃香) :


食完之後便匆匆去金都. 自己知道逢年尾的週末下午金都一定勁多人, 所以都揀夜少少先去. 可能係因為真係年尾啦, 都仲有唔少人.

女王試完, 膊闊o左少少, 初時老闆娘仲話唔係呀唔係呀, 到時你著返年底衫啦, 天口涼呀咁. 係後尾我同夫人係咁講, 又話下星期著喇, 咁多間店你地至好呀之類之類; 佢又話好忙要做一條龍過大禮服務, 最後, 我唯有同佢講:

「一場行家, 咪玩啦; 最多我介紹多o的客畀你, 你聽日同我搞掂佢啦」 之後遞上寫上婚姻監禮人的卡片乙張.

「哦... 哇, 唔好意思, 真係走漏眼, 你聽日下午來啦, 實幫你搞掂佢; 有咩真係多多關照!」

第二天已經改好晒, 靚靚!

沒有留言: