2010年11月1日星期一

從報紙再看女王

女王又病了, 國慶後又發燒, 之後再放兩天病假, 碰上學校 term break 和打風 (3 號風球呢...) 放了個多星期後, 已經無事.

上星期一再返學, 唔夠兩日又o黎過. 突然間又好多痰, 而且又再發燒.

那天, 我真的好無心機, 好 sad, 好 frustrated.

老朽的開心果形象突然變了黑面神. 不, 是 "灰面神". 因為真係好煩, 見女王又咳又發燒, 又怕會傳染 (她已經曾「成功」傳給我們幾個成年人了). 真的覺得, 她只是兩歲吧? 還受得了? 她不應該有這樣的病啊! :(

女王是夜晚咳得勁些的. 而且係好勁那種, 但因為太細個, 聽得出好多痰但吐不出, 試過一次半次太多痰, 像嘔吐的出來, 我們見到, 雖然又要洗衫又要清理, 但心反而安一點.

每次晚上聽到她狂咳之後又睡著, 我的心 (相信夫人也是) 都揪得很. 每一次的咳, 都會驚醒我, 望著睡著但睡得不香的女王在咳, 有時仲咳到震晒, 心中只想, 咳的人是我就好了. 因為, 我願意代她「受o左佢」.

不過衰又衰在女王好多時好扭計, 如之前提過的一樣, 唔多肯食藥.

都要等到昨天和女王姑姐影了畢業相後, 昨晚的咳才慢慢的收了一點.

今早讀報, 見到那位 13 歲就離開人世的小以孩留給父母的信, 一看已經忍不住, 馬上關上了公司房門, 讓眼淚自然流著, 心中, 為了她, 和所有小孩的健康祈禱.

沒有留言: