2009年11月11日星期三

證婚 & 臨記 wedding planner...

又到十月十一月的時節, 開始多朋友結婚.

也當然, 會有些是找老朽證婚的友人. 不過老朽已經無幫他們做 wedding planner 了, 因為, 委實是無時間.

連寫 blog 也少了時間, 回好友的 blog entries 也少了. 就是因為工作和最近影得相多, 又有好友結婚會幫手影相, 而東亞運的義工同工又有大學畢業的; 大夥又柴娃娃的去影些古靈精怪的畢業相; 影完, 又要執一下.

話雖是說老朽不再為友人擔任 wedding planner, 但新人有問題的話, 總會出一下手. 其實好多新人初時都說 "我們一切從簡", 但係搞起來, 愈弄愈多 "花臣", 又或者愈來愈多人出聲畀意見搞到大家好煩的, 相當常見. 而當中有七成人左右最後都係 "愈搞愈複雜", 而最後就搵老朽問一大堆問題 "叫救命".

秋冬時節就是最多新人拉埋天窗的日子, 呢期老朽晚晚都為新人答和 planner 有關 service 的問題, 有時答到凌晨時份還在答 email. 不過老朽其實相當高興, 因為新人朋友們信你, 甚至當你係顧問以至於好友才會問你嘛! 不過, 當中有不少其實幾好笑, 求其舉幾個例...

1) 當司機的兄弟和太太鬧交, 直頭想搞離婚添, 佢仲做唔做得兄弟?
2) 有位姊妹佢男友屋企有位九十歲老人家過身, 佢係咪唔做得姊妹?
3) 租車租三個鐘的話, 下午轉坐兄弟車會唔會唔吉利?
4) 回門豬應該點切?

畀著係你們, 你覺得這些問題的答案應該是甚麼呢? 見到的話, 不妨留言; 下次開估. ^^

沒有留言: