2009年11月27日星期五

一年一度一牛一

其實已過了兩個月, 不過今年的生日平淡得來又得意, 所以自己也要記下來.

食了幾餐, 其中和夫人去食了灣仔「蟹增盞」, 其中一個原因是和夫人早兩年去新加坡沒有去吃當地的胡椒蟹, 她怨了我成年, 之後有 bb 又唔敢食蟹, 搞o左幾年終於有得食.

不過, 全晚最好吃的不是蟹, 而是這隻頗有睇頭, 不過無咩尿蝦肉味的瀨尿蝦...



蟹就, well, 其實唔差不過. 可以再好o的. 最正反而是他們合炒的蔥, 煨過雞湯的, 比蒜更好吃...

可惜當晚他們無晒酥炸鮑魚仔, 否則真想試一試如何鮑魚可以炸.

之後就跑了去食第一次試的雪花冰, 比想像中要好得多 (似乎我住得背...)



另外和家人在農曆生日去了食齋; 這個是老朽的傳統. 雖然身為「天主門生」, 不過既是 「母難之日」而家父又是篤信佛教的, 那就食茹素一天, 當是積福又好, 清腸胃也不錯.

去了灣仔老店東方小祗園, 他們素菜做得老式, 不花巧, 而最愛的卻是每次都望好耐的素與齋二字, 真的好有意景, 看後心境都平和o的.


而最愛的, 就是他們的炸芋卷, 是一道不易做得好卻又賣不起貴價錢的東東, 愈來愈少齋菜館肯花這個心機. 這兒的就是那 "古早味".

仲有仲有, 唔漏得o既一餐, 就係某天早上收到一個 email 有張咁o野:



係細細妹 solo.

見佢玩得咁高興, 趁 lunch, 整返張回覆先:



內容大家未必睇到, 不過唔緊要, 總之得啖笑, 又有最愛的 dough ball 食, 仲想點.

原來真係仲有得想點的, solo 送了張紙給老朽:



竟然是一張男士美容的 prepaid coupon! 哈哈, 老朽都好久無做男士 facial 了, 因為怕 treatment 後泥足深陷不斷進貢給美容公司 (因為其實 facial 後的話係舒服o的的!) 在此再謝謝細細妹!

自己細妹就送左幾樣o野, 有半數其實是畀我送給女王用的. 但有一樣就令我哭笑不得:



整 macaron, 老朽之前咪學o左囉... 你都有份食, 除非你想女王都學埋一份o者... =.=

至於最 "好吃' 的禮物, 就是來自夫人的 Jean-Paul Hevin 朱古力...

雖然 valrhona 一直說 Jean-Paul 是用他們的朱古力豆, 不過他們者間的出品到入口時, 感覺完全不同, v 是極幼細的絲質感覺, 而 jp 就是帶點點微微濃味細塵粒感覺的另一款, 而且他們有幾款是「巨粒型」的, 吃下去感覺極之滿足; 兩者都是百年老號, 爭來做咩, 不如好似我同夫人咁, 兩樣都買 (不過其實... 好貴... 只買了十多粒加兩大件, 分成數袋, 已經唔見o左四百大元...) 不過拍下的照片一時間找不回來, 未有相睇.

1 則留言:

匿名 說...

真真細妹份禮物,哇,我鍾意﹗俾佢搵到咁好野。

睇到咁多生日驚喜,我都替你開心。

細細妹