2009年11月22日星期日

給妙妙的信 - 小小後記

最後一對新人都決定照樣在今天行禮.

部分原因是他們問過為原準新老爺辦白事的師傅, 他們說新老爺未了的心願就是看不到文哥成家; 所以希望照樣註冊. 另一方面有個有點無奈 (卻又有點幽默...) 的原因 - 他們的戒指已經刻了今天 - 2009.11.21 - 的日期.

不過當然, 今天出現的, 只是一對新人和他們雙方的家人, 還有專程由外地飛回來, 本來飲喜酒變了奔喪的新郎兄姊們; 在另一間酒樓 book 一間房, 真正的 "簡單而隆重". 而也是老朽第一次見到證婚時全人類清一色穿黑色衣服的婚禮.

好在老朽父親當年在政府任職時曾兼任政府部門的 "典儀司" (即部門福利主任不成文的 "兼職"), 就是為部門的紅白二事籌備; 故老朽有此 "顧問", 便將應做的流程向新人解釋了.

正如之前提過, 老朽每次證婚都會有一兩句說話向新人講的, 每次也不盡相同 (咁先 touching o架嘛! 收你幾千銀交行貨唔係我o既性格), 今天, 我見妙妙怪委屈的, 知她一定是在這兩星期受了不少壓力, 於是便借呢個 issue 講了幾句, 點知講到一半妙妙同埋阿文兩個都畀我搞喊o左 (雖然老朽o既 short note 都唔係第一次搞喊新人o架喇! 哈哈); 當然, 他們的淚水, 多不在於我的言詞, 反而是他們壓力的釋放; 想到呢度, 竟然連老朽都有點語塞, 因為我自己都為之鼻酸... 幾乎講唔落去. 好在 "專業壓倒一切", 頂埋那十多秒的 short note. 唔係成為第一個證婚證到自己喊o既律師, 幾樣衰!

妙妙和阿文之後話希望遲o的搞返掂晒o的事後補擺酒時請埋老朽去飲, well, 我一向幫人證婚唔會飲埋o架喎; 不過今次唔知點解, 老朽有點想去 (當然會做人情!) 的感覺... 唔... 如果妙妙o的姊妹夠多靚女的話, 都可以考慮o下o既! 呵呵呵呵! :D (唔好畀老朽夫人聽到!)

沒有留言: