2009年11月16日星期一

開估

本來有另一篇 post 會在中間用來開估, 不過今天突然有些事, 我另外那篇證婚有關的 post 會轉話題.

謹此開估:

1) yahoo 那邊的 lafama 100% 答o岩晒! 我就係咁答佢地.

2) 又係 lafama 答得o岩. 我都係咁話, 不過... 呢對新人又真係基督徒來的, 佢地咁都問, 咁先奇!

3) 其實完全唔會有 "唔老黎" 或者 "唔吉利" 呢回事; 只係呢對新人覺得 "轉車" 唔老黎喎...! 返而唔係人人知, 或者唔係人人做o既係: 出車時, 要畀兩封利是, 第一封畀司機當係討個吉利; 第二封放車內稱為 "壓車利是", 最後都係司機o既其實, 不過意頭上架車會開得定o的o既...

4) 大部分人都會答 "頭尾手腳畀返男家" 作 "覆命" 之用; 但係, 原來有o的 "專業" 的大妗竟然話 "應該由頭到尾切開, 一半畀返男家! 我聽到都呆晒...

沒有留言: