2012年8月9日星期四

女王四歲了...

年年如是了, 女王四歲.

時間真的過得好快, 好像是早幾天才出生似的, 原來「似水流年」. 今年「生日雙週」活動頭炮是和夫人 & 女王去悅鮨找老友基哥, 請他燒一件醬油迷你吞拿魚壽司給女王吃 (當然還有其他的東東); 我估佢燒件赤身 (maguro) 啦, 點知基哥燒了一件醬油大拖羅畀女王食. 個衰女就真係識食呀, 係咁話正. 梗係啦, 拖羅呀陰功... 成舊水一件就咁畀佢「牛 o趙 牡丹」的, 似乎浪費o左少少囉... 其他野當然係我食得最貴啦, 夫人最愛都係燒個銀鱈西京漬最多都係兩百大洋.  但那天呢... 原來食左千五大洋呀...!  @@"   (基哥係咪見我幾個月無蒲頭收貴左我呢...)

除了壽司當然有蛋糕, 仲有三個咁多, 因為正日我們去了 pizza express , 之後買個細的和她吃, 等女王知道係正日, 而且係希望之後的星期六和家人又吃一個.  還有一個是和其他親友一起開個小型 party時吃的. 

或者會問, 咁細個使唔使咁多個生日會呀... 其實問心那句, 唔使, 始終係 materialistic左少少既... 不過正日我們想有少少活動所以出了去. 和兩邊襯家一起吃了一餐和民後又無理由唔切個蛋糕o架... 但係我那邊的親友比較多小朋友, 而且是女王最愛一起玩的幾位, 但外父又唔鍾意同一班唔熟的 (即係我阿媽那邊) 親戚一起, 所以又無理由叫佢一起來.  無辦法下就唯有一開三了.

例牌的, 親戚們都好客氣, 講明真係大家聚下食下玩下, 唔好買咩禮物來, 但係都會收不少禮物的.  總之就收到成屋都係, 連玩具化妝檯都有張.

今次party 就都係簡單地揀了美心外賣算了, 橫掂大家都唔係點旨在食架喇.

突然之間, 幾星期內, 又覺得女王高了點, 頭髮長了點, 她一向頭髮長得慢, 比較難扎辮. 但六月開始就好似好多頭髮咁.  連幫佢沖涼洗頭都洗耐左.  亦卒之可以如夫人所願幫佢扎辮啦!

不只頭髮, 更加是好說話開始長得來有少少紋路 -- 雖然呢o的紋路都要思考下先估到女王其實想講咩. 但這個已經係一個大大大的進步了.