2011年10月20日星期四

哈碌... (II)

上一篇提及那對基督徒新人已經結o左成年婚喇, 亦介紹o左五六對朋友給我幫手, 其中一對係上兩星期結婚的; 那天係星期日, 主日, 我應該是帶埋女王一起回教堂的. 不過因為夫人唔係教友, 有時佢真係會闊佬懶理的由得o的時間過, 所以有好多次都搞到我和女王回到聖堂時已經開始了講道, 按教律我係唔可以在該台遲成咁的彌撒領聖體的.

咁同我哈碌有咩關係呢?

那個星期天就係其中一個我去唔到教堂的星期天. 所以我想在傍晚為新人證婚後 (在香港島區) 趕及在 6 點半聽跑馬地聖瑪加利大堂的 mass. 那對新人無遲到, 不過個樣就好趕, 細問之下原來他們那朝 "甩轆" 所以全份 rundown 都遲了.

我 "甩轆" 的意思是, 他們的花車, 真係行行o下甩o左個轆! 而且架車被拎去整的時候, 才發現車上有件無人認領的 "小行李", 那天後來, 新人同埋兄弟姊妹到酒店喇, 大家才猛然醒起...

那個係化妝小姐個化妝箱呀...!

時間已經只係o岩o岩好, 不過好在介紹我給他們的那位舊客 (即係那對基督徒) 是新人的兄弟團 "團長", 亦係一位好細心的男士, 平日唔聲唔聲咁, 原來做起事來真係又快又準.

那天新人的行禮時間為下午5時半, 理論上剛好可以讓我趕及在6時半去到跑馬地的教堂聽當天最後一台主日彌撒, 不過到了5時正新娘的化妝箱才剛剛到場, 所以九成九不會準時的了. 當然, 我一向也有預計這情況, 只是當天我自己未去教堂, 硬係覺得未做完當天的事一樣.

到5時半, 新人都剛剛準備好 (化妝小姐好厲害!), 我便完成了briefing, 同時向新郎提出 "我好似未收費o既...". 呢個時候新郎拎了封利是出來, 我便收下了.

禮儀是相當順利的, 我見時間只是 6時正過一點點, 便飛的去教堂. 去到差不多彌撒開始, 才慢慢想到...

點解頭先封利是咁輕o既...? 拎出來一看...

五十大元.

的士就在此時到了教堂門口, 我自己失笑起來, 我想大概司機以為我是傻的.

哈, 原來新郎係聽唔到我提佢費用的問題, 當時佢只掛住 "畀多封利是先..." ; 當晚我都幾硬著頭皮打畀新人留言 (明知佢地一定聽唔到電話o架喇), 第二朝電話已經響起. 是新娘, 因為她本身是基督徒, 所以聽了我 "趕去教堂唔記得收錢" 的原委後笑到收唔到聲. 當然, 之後廿四小時內, 現金到手.

講開哈碌, 提一提新人, 上星期證了一對新人, 唔知點解叫極都係拎自己隻戒指幫對方戴, 一路提一路拎, 係咪真係緊張成咁呀大佬...

沒有留言: