2011年10月13日星期四

哈碌...(I)

新人會哈碌, 而監禮證婚的律師, 有時都會哈碌的 (話完全無就呃你o既!), 不過老朽的哈碌多數都係無跡可尋, 又或者補到飛的, 唯一一樣比較滴汗的, 就是之後會講的其中一單.

先講新人哈碌丫. 上幾個周末, 開始踏入秋季的結婚旺期, 某周末連續兩天都幫朋友證婚, 星期六就係一早入大埔為當時東亞運義工朋友監禮, 佢地係一 pair 好好玩的新人, 新郎也是個好細心的好仔 (唔係都唔會不斷去做義工啦...). 他們的婚禮有兩個要點: 1) 要好玩, 新郎唔會著禮服, 而係著一隻新娘好喜歡的卡通人物裝. 2) 在大埔海濱公園的劇場行禮, 比較頂癮o既係佢地無擺 cocktail 或擺酒, 只有飲品, 基本上係一個相當慳家的婚禮.

一早已經和新人開了會, 雖然我們有項守則說是婚禮需要新人明白是「莊嚴的, 而且婚姻亦係有其莊嚴性」, 不過我深信呢位義工朋友, 正是因為明白婚禮和婚姻的莊嚴, 才找出女友最喜歡的卡通人物穿上身 -- 你估 9 月天時, 著到咁款好疏肝咩...

一切準備就緒, 老朽亦如其他新人一樣, 早大半小時到場, 仲和一班當年的義工友仔係咁影相. 點知...

就到行禮時間, 主角仍然 "在大埔塞緊車". 最後夠晒鐘才到, 不用說, 婚禮推遲了大半小時才開始.

唔係我晒命, 呢個就係老朽點解一般都會收得貴少少的原因, 因為新人遲到, 我一向的做法是兩對新人的預定行禮時間, 會隔超過兩個半小時以上, 如果我隔得少時間, 而有另一對新人排在後面的話, 那第二對新人就會被第一對新人累到了. 這個對他們會好唔公平.

好在攝影師係見過好多次的老友, 新人請回來的司儀亦相當 pro, 大家都合作得非常好, 所以大家都開 turbo 幫新人 prepare 好晒. 婚禮連影相亦僅僅在要交場前完成...

時間上哈碌反而係小事. 更好玩的兩款哈碌, 分別係...

1) 早幾個月幫一對年紀比較大的 "老新人" 證婚. 行禮前一刻那位年近古稀的新娘突然好心急找我:「死喇律師, 我唔記得帶戒指來呀! 你有無後備戒指可以借畀我用?」

~~ 「後備戒指??????」 咪玩啦... 我開兩罐汽水畀個拉環你用好唔好...

當然, 其實交換戒指並不是法律上要求的環節, 無呢, 係完全唔緊要的.

2) 為一對基督徒在感恩聚會中證婚, 可能係新娘太投入唱詩啦, 到了簽紙一刻無啦啦望住我, 說...

「死喇律師 (都唔知點解o的人咁想律師死...), 我... 唔記得我自己個簽名呀...」

好在老朽唔知幾時開始鬼拍後尾枕, 每次都會帶一張新人的擬結婚通知書副本上台 keep 在底, 上面正是有一對新人的簽名樣式, 當然係神不知鬼不覺的在檯面 "跣" 個 copy 畀新人照抄啦. 而呢個情況, 竟然都發生過三次o架呀... (即係以老朽證二百幾對新人來說, 大約係 2% 左右...)

新人哈碌完了, 下一篇講o下, 我自己的哈轆...

沒有留言: