2011年10月26日星期三

四個婚禮一個葬禮...

對於一些 "走慣場" , 又或者一天行幾轉的監禮行家, 讀罷這文章後或者他們會嗤之以鼻. 不過為我來說, 要用心一天來 "跑四場", 都幾富挑戰性...

在新公司已經坐定定, 不過比之前忙幾倍, 因為 "顧問律師" 呢個名, 可以話係僅次於"老細", 即係咩都要自己落手落腳搞, 因為始終係和師兄的寶號對分, 所以 "多勞多得"; 但亦因為咁, 而且加上舊秘書暫時未會過來, 新地方又未安排正式的秘書給我, 所以好多事濕濕碎碎的都要自己處理, 好在不同科目的 file 都有不同的同事幫手, 不致亂晒籠.

而上兩星期就是有新人告訴我是下半年度最好的週六, 原本是兩對新人找我, 後來又一對, 又有姨仔老友 refer 一對, 共要為4對新人證婚. 呢個已經係我的極限了, 因為為免遲到又或者造成不公平, 我兩對新人相隔都會超過兩個小時, 而當天分別是...

早上11時去淺水灣, 下午2時在跑馬地酒店, 下午 5 時去旺角, 和晚上7時半在中環.

再密一點我怕就會不能夠像我應承新人說的貼心服務了. 因為太多工作, 就會當成真的只為工作, 那種為新人著想的心, 點都一定會差少少. 所以早幾個月第五對打來的新人就和第一對撞了時間, 幫不了.

一早去到淺水灣, 新人都係剛剛到, 馬上 briefing 後, 個天竟然落了兩滴雨, 那對是外國回來的新人都呆了一下, 因為他們回來時和我開會, 說過最擔心的就是會不會下雨... 不過好在, 雨只是下了十分鐘就停了, 之後仲出埋太陽晒住, 碰巧他們在外國影的結婚相簿有一句和天氣有關, 非常有意思的一句話, 我就用了來說我當天為新人的第一段祝福. 這是新人之前意想不到的, 禮成後猛捉住我對手唔畀我走要我食埋, 雖然他們的父母都係在他們的界別中頗具名氣的, 留下大概都會派不少名片, 不過因為應承了另一對迎人, 所以多謝一聲之後都係閃人.

出到跑馬地都差不多十二時了, 食返個雲吞麵後又去下一度, 而因為我一向都係像戲行的做法 -- 飽吹餓唱-- 就是在證婚前不會吃太飽, 哈, 好在咋... 唔係的話就分分鐘會眼訓到唔記得提一陣個新郎的哈碌野了...無錯, 就係上一篇提過, 佢拎了自己的戒指想幫新娘戴!!

不過除O左呢個哈碌外, 個場就真係幾正, 第一次來這地方證婚, 那酒店的BAR 係好COZY 的, serve 的小食都精緻, 雖則我唔會食, 不過都用手機影低, 日後開PARTY 時可以試O下整丫嘛!! 個場內有不規則的流水, 像是護城河的繞著, 好靚, 好型. 不過因為半露天, 又係廿幾樓, 所以太大風, 最後... 大風到連匝住的證書套都吹走了...唯有將後備那個拎出來用... 既然真係咁大風, 就用風和飛機 (新娘剛由北京飛來) 來為新人說一些鼓勵的說話吧! @@"

呢場跑馬地, 係遲O左開始O既, 好在第三對新人係5 點半, 都仲講得切, 而呢對就O係太子的酒樓, 新人係我朋友介紹, 她是另一對兩姊妹都係我證婚的伴娘; 佢仲一次過介紹兩對新人來找我, 不過她自己呢, 聽聞未有耐結婚喎...

都咪話, 呢對新人一樣係遲了開始, 而且行禮後我都已經開始覺得幾倦... 話晒都係香港九龍一日遊嘛! 所以都爭取少少時間回公司坐一坐, 養o下神, 兼為晚上在中環的新人準備一下.

晚上的那對新人之前已去了峇里行禮, 不過無簽證書 (佢地話O架...因為長輩都去了峇里一齊玩, 想佢地回來先擺酒簽證書喎!), 所以就等到今晚了. 仲有他們在峇里的相和片段睇, 又係好靚哦... 而且兩家的長輩睇得出都一齊玩到癲晒咁. 好少可有咁好玩我老人家, 連 bbq 都夾晒龍蝦影晒相咁. 但就被我在片中留意到一個細節, 就係新人其中一張相身後面的雲彩 -- 係攝影師口中所謂的 "耶穌光", 好靚...

證埋呢對新人, 功德完滿之餘, 我相信大家都試過, 投入工作時完全唔覺倦的, 到稍稍靜下來才發現自己對腳堅係倦, 而且心中其實都好掛住夫人同個女o既, 拿拿聲去 ifc 的「鮨禮」, 飛撲去找佐佐木和漢哥兩位搞笑板前食個 "特快心靈壽司餐" (名係我亂蓋的, 因為我喜歡食住和板前傾偈, 但今晚又要食得快), 飛的回家...

不過回家後畀女王一見到就話 "你成日都唔見O左O架... 好掛住你呀爸B... 我同媽咪同姨媽去玩具反斗城玩你又無得玩... " (佢想講 "無得同你玩" 但係講得唔清楚, 三歲咋, 仲想點?) 聽到有少少心 UP! ><"

另一樣有點可惜的是這天本來是我母校前校長的追思彌撒, 但工作關係到不了, 只有在乘車時自己心中祈禱, 也在想, 大概, 老校有我呢個學生, 都唔會好丟架吧...?

沒有留言: