2011年2月7日星期一

過新年之一

一年一度, 恭喜發財!

呢幾星期的 update 速度比之前聖誕期間更加慢, 大概是因為裝修之後回到家中, 要 unpack 和執拾的東西太多. 而且裝修後送家具來發生了大問題 (遲點再說...), 加上要準備過年的東東. 所以自己記事的速度也慢下來.

但係當然都要去買花的, 始終係 "做生意" 之人, 放桃花是最好的選擇. 而且我一直也覺得, 在家放年花是增加 festive mood 的最佳方法之一.

今年買花時都好 "撞手神", 一早找了一間早年買過的, 因為我要找 6 呎花 (棟起那大瓶座地時共約 7 呎高左右), 所以一早問定. 點知那好人老闆話 "今年 6 呎花賣晒喇".

就係咁, 嚇到我年廿九拿拿聲去搵. 而一見到有一間 ok 的就入了去.

老朽之前寫過揀花的基本要領, 今年好奇, 自己講講o下都唔記得o左部分. 但見到人家好有誠意的開價四百五十 (一般 6 呎都開我 6 百了), 有少少驚係生貨 (怕太遲開花) 不過膽搏膽, 見到花色可以, 而蕾也頗密, 便還價二百二十 (係呀, 通常還第一口價要好狼o架). 她竟然有再還, 即是說我開得不是太低. 最後三百六十成交下了訂. 我趁她包起紅紙時四周看一下.

之後才見到其他有些檔口的花比我那株大些. 不過有時既然是撞手神, 便寄望回家後可以好好睇睇了...

雖然今年的花比去年矮了三幾吋, 不過望望o下又幾均勻, 所以都開心o的. 到了年初一就是第一朵滿開的日子, 非常應景, 而且仲有排開.



外母大人一樣好好心機的 "界' 了水仙給我, 還有兩件是給我父母 (即係襯家) 的...



今年水仙幾好, 因為看下去葉都比較短小, 花可以受多點光和水, 會更加亮麗.

不過, 今年無時間準備太多東西. "渣" 一聲已經到了年卅晚, 連全盒的糖果也是年廿九晚才去么鳳買的. 不過見到他們今年有一款開心果是由伊朗入口的. 素知中東是出產果仁的好地方, 見到的是小粒的, 比大家吃開美國的深色許多, 價錢又一樣, 便買回去試一下. 一試之下, 原來味道是 "濃縮版". 連外父都猛讚好. 既然一樣價錢, 都推荐大家一試.

老朽又一向愛吃蘿蔔糕, 今年因為姨仔老公拔少母親做得好, 所以再次央她老人家做一底; 豈料老人家不發功尤自可, 一發功就真係千軍萬馬, 做了一底十吋糕來, 最勁係竟然係三吋深, 簡直係業務用的一底大蘿蔔糕; 加上好友鮑魚先生年廿九凌晨專程由荔景千里送鵝毛的駕車來我家樓下將他另一底又係勁正o既蘿蔔糕送上, 今年不愁無蘿蔔糕吃; 不過, 夫人一向對蘿蔔糕興趣不大, 反而愛芋頭糕, 所以老朽就要諗諗計...