2011年2月10日星期四

分享一個小故事...

見到讀到的任何人, 一定會認同這故事. 不是做人父母的, 卻未必明白.

新正大頭唔係太想亂 po 東西, 不過這篇普通到唔普通的麥兜, 真的讀到我眼濕濕. 如果你係做人仔女, 又自覺睇完呢篇之後有少少懊悔或者唔開心o既話, 那我恭喜你, 你良知未泯. 快o的打個電話畀你父母, 起碼請佢呢個星期六日飲餐茶, 買件衫畀佢, 甚至下星期情人節約佢食飯啦...!

當然, 如果身為仔女的你睇完之後係好開心的話, 你未必係喪盡天良, 相反可能你係人中典範, 已經對你父母好好喇, 咁我仲恭喜你.

不過, 如果你撫心之後, 覺得其實你都唔係對你父母 or 屋企人好好, 但係你又無咩反應, 無動於衷的話, 我都無咩好講, 係溫馨提示一下, 行雷閃電出街時小心o的. 係咁.


麥兜小故事 ─── 媽媽,假若我很不同