2009年12月8日星期二

東亞運直擊之 - 幽靈班機

開幕前一天, 最多嘉賓抵達香港和入住 "九香". 整個 VIP office 的 leader 直頭像 "999控制中心" 一樣.

大家都知道那兩天係最多 vip 到港的日子, 所以一班 leaders 都一早安排好分工, 包括一位專責影印報到義工 (即係我們所謂 PA protocol assistant) 的資料, 兩位專責做 briefing 畀要出去機場或關口接 VIP 的 PA, 兩位負責落樓下酒店大堂 "擒人" (welcome 的 "come"), 其他幾位就真係似九九九中心的不斷接聽打回來問問題或者叫救命的在外 PA.

VIP 總部樓層


老朽早上就係負責做 briefing 的其中一位, 下午就會去大堂 "擒人". 這天因為幾十位嘉賓到訪, 所以一早7點半已經開始為 PA 做 briefing, 而因為好多時每位 VIP 都有特別安排或行程, 所以有時要逐位 brief, 尤其係北韓的代表, 因為住宿地點特別唔同所以又有唔同 brief.

老朽就係見著一位安排來做 PA 的伯伯, 見佢六七十歲人都咁有心, 當然高興啦. 點知一開始 brief 就知出事... 呢位伯伯, 老朽只是請他去到機場要打三個電話 (畀機場抵達離境組的義工, 同埋打畀我們同埋北韓隊的住宿康樂營)已經講o左四次, 而且他自己也有記下來, 但要他自己說一次時, 一開始已經去錯了地方, 連老朽都有點擔心伯伯會連自己都走失; 因此, 最後決定轉另一位內地市長給他帶, 就係咁, 一樣出o左事...

呢位市長的班機係改動過的, 佢會先去北京再轉另一城市後再飛香港, 因此有同事已經問定班機編號, 而亦有另一位醒目義工PA (因為臨時有事, 未及發機場禁區證給他) 一起去的.

去到機場已經用電話聯絡著, 點知第一通電話已經係:

"無你們講的班機哦!"

老朽: "O下..."

即刻 check, 的確, 世界上係無那個班機編號的, 十成十係工作人員問錯了資料.

"你快o的去搵返抵離的同事問最似樣的班機編號, 北京飛香港的"

"抵離組同事話最似樣的班機入面有一個 VIP 自己上O左車喎!"

"o下o下o下?!?!?"

伯伯加多句: "不過佢一個人去xxx (另一間) 酒店o者, 我地那vip一行兩人嘛"

"哦哦"

轉來的是醒目PA的聲音: "我無機場證呀, 要伯伯入去, 我話O左佢知點入O架喇!"

於是, 伯伯入了去禁區.

十分鐘後, office 收到東亞運組委的電話: "xx 市長個助手打手提來話佢兩個出o左閘無人接, 而家行行o下唔知去o左邊度呀... 你地快o的發散人搵啦!"

X街喇今次!!! 打畀伯伯, 竟然係 "你打o既電話而家唔通..." 打畀醒目PA, 得到的答案係 "我正話同佢講緊, 之後斷o左線!"

又五分鐘過去, 整個 vip office 的人都一頭汗地去找...

再過五分鐘, 電話響起, 是伯伯: 我而家在行李帶呀, 找不到貴賓呀...

再過五分鐘, 電話又響起, 好在今次竟然係一位本來去接另一位貴賓的姐姐PA: "我見到有兩個內地客, 佢走埋來問我知唔知點出去坐東亞運車, 我見佢地著晒西裝咁咪帶佢地去過關先, 而家去緊找行李"

老朽:"嘩! 阿姐姐你簡直係我地o既救星呀! 你打 12345678 搵一位伯伯啦, 佢會接呢兩位 vip o架喇!"

更奇怪的是, 就係呢位伯伯竟然一行兩人變o左一行五人, 仲自己唔知點解找來多一架大會的車輛, 即變成兩架車 (明明只可以一架裝一組 vip), 更神奇的是, 他們當中三人後來自己行返入禁區...! 變成同組的兩個 vip 坐兩架車(估係內地當局駐港的機場人員, 但係仲邊敢問佢呀真係...)... 連 office 內的 protocol officer 都超級搲頭!

算啦, 返到酒店已經還神喇今次!

(後記: 老朽驚出事, 同 protocol officer 仲有另兩位 leader 一起去擒那 vip, 但係見到的時候, 佢同那伯伯 vip 仲搭晒膊頭勁老友, 真係一額汗...!)