2009年12月4日星期五

東亞運直擊之 - 我要上船!

這數天, 每日都係對住一班義工領袖朋友, 好似在 999 中心的應付著街外前線幾十名 PA (protocol assistant, 即係被派出去「人盯人」接待貴賓的義工朋友) 的查詢 & 問題 (九成都係班 VIP 老細問的). 當中有不少真係使人 O 晒咀的...

***

12月2日, 一位 "湊" 住某參賽地區團長的PA 打來, 問 "我個 VIP 問可唔可以開幕巡遊時坐船中間喎..."

O下? 咩中間話? @@"

不少人都知道, 今屆東亞運開幕禮在維港上舉行, 原來呢位團長想威威, 諗住登台出場之時坐在代表他們的船的中間. 咁就型過乜喇云云.

... 我們都好想幫到呢位團長, 之不過, 巡遊上的船, 只係用來睇同埋載幾個表演人員, 唔係載人o架喎!! 百幾個 VIP 都無人會上船, 你點上去呀大佬... (囧)

沒有留言: