2009年5月27日星期三

女王新聞速報

又係一節女王新聞報導...

1) 上星期日 (24日) 於公公婆婆家中晚飯時,家人因避免女王有得睇無得食而給予蘋果一個在嬰兒車內以供把玩,斷估都無咩壞。豈料因最近發現女王已出八隻牙關係 *(註), 於餐後發現於該蘋果表面出現一 1.5吋 x 1吋, 深半吋之坑洞, 而女王口中出現粉紅色泡沫, 女王成長管理局常任秘書長斧頭姨接報後大為緊張,即時通知於附近高處餐檯用餐之女王七姑婆及八姑婆, 並封鎖現場及通知同檯食飯之老朽及夫人 ,經專家化驗後證實泡沫為蘋果汁, 粉紅色乃因蘋果皮而致。最後女王成長管理局首席執行官老朽夫人指示處理執行官老朽以紙巾夾硬挖出女王口內未能吞下之小片蘋果皮 (好核突呀!!) 其餘蘋果皮/肉相信已被女王消化, 現場於二十分鐘後解封.


2) 據夫人引述女王"麻麻"星期一 (25日) 晚現場消息指, 女王現能無需扶持任何物品站立達半分鐘之久 -- 尤其係睇 Baby TV; BabyFirst TV 或有線新聞時. 點解係有線而無線就唔得呢就唔知, 老朽現正向麻麻了解.


3) 同 (25日) 晚老朽回家, 由麻麻手上準備接過女王時, 聽到女王有意識地向老朽叫 "爸! 爸!" 據了解, 老朽當時呆立當場, 經過兩次試驗, 依然聽到女王叫 "爸!"

... 惟當晚較後時份, 老朽夫人依然聽到女王叫 "爸"... 並玩緊舊咬牙膠 (車! 我係唔會畀你打擊到o架老婆!! 哈哈哈哈...)

然此舉動已使老朽即時忘記所有公司做到初四咁樣的工作, 直到當晚女王就寢後方再次發作. 並因皮質醇過度偏高而寫了一極長之 facebook message 發予數位好友 (有部分應該都有來睇我 blog o卦), 打搞了, 希望唔會嚇親你們... 希望好快無事啦


註: 「新聞通識」‧消息及牙科專家指出,一般而言嬰兒於一歲前應該會有3至5年牙, 出了8隻牙比較罕見,老朽已向健力士紀錄大全申請將女王經歷登入大全內, 惟健力士通知老朽 -- 「打錯呀!!」

沒有留言: