2012年9月11日星期二

金華盛宴 II - 主菜/甜品篇


老朽總算不負所托, 在上完各款不碟後, 出到去廳一睇, 九成九的食物已經被那班蝗蟲消滅了. 只特別各留下了一份半份給我, 總算對得我住...

之後就是主菜和「單尾」還有最後的甜品了. 

花雕蛋白蒸蟹鉗 - 自己一早買的急凍巨蟹鉗因為聽錯誤會了餐飲業龍頭老總指教而煮得過了火; 最後黐晒殼; 幸得老總伉儷同阿一首徒基大師相助找來生拆十二隻 (仲幫我用薑汁雞湯入埋底味) 畀我用 (不過貴得多... 幾十蚊一隻; 基大師話原來解凍後加底笪, 用薑汁雞湯餵五分鐘已經得了), 加入已加了雞湯和花雕的蛋白, 包起保鮮紙蒸8分鐘就似樣了. 要留意的是蛋白不要太大力打至起晒泡, 否則蒸起來唔夠滑.

龍鬚星斑柳 - 之前做過簡單版的, 今次就係完整 "director's cut" 版:  星斑柳切條後醃一小時, 之後泡嫩油, 加入熟華腿絲和蛋絲, 中間再加少少紫蘇葉和一些日本櫻花蝦粉 (所以粉紅色), 食時撈埋就得.

頭抽味醂焗肉排 - 之前做過, 都係「停打停打停」的炆焗工夫, 不過今次用多了點黃糖, 味道不錯但可以鹹多少少.  (半日前炆好, 放涼後雪一陣, 食前連汁用砂鍋再炆焗十分鐘)


鮑汁蝦子五頭花膠 - 煮過好多次, 今次都係用鴨包肚, 但係今次呢兩件真係好好好厚, 要慢慢煮先入味, 否則面頭軟爛入面仲係韌就o徙晒.  不過臨食前才記起唔記得帶蝦子去... -.- 最後就只用了原汁加蠔油黃糖老抽麻油推紅芡上碟, 不過大家都話好味.


腿茸津白卷 - 又係之前做過多次的菜式, 不過今次除加了華腿茸外還加多了一條西式火腿在中間, 多點咬口. 食的時候應該用雞湯會一會才上碟的; 但當時係尾聲, 煮到好懶, 所以只係叮返熱那盒之前一天已經用湯灼過放涼卷起的津白, 再用花腸剩下的汁撈埋上碟算了... 有點... 流灘 feel... :)


紅蔥頭上肉蒸走地雞 - 新鮮走地雞以鹽糖乾蔥茸紹酒少少蠔油生粉醃半天, 蒸前加入生華腿小片, 大火蒸十分鐘已得, 如蒸12分以上會鞋口的 

單尾:  燒豬油撈飯跟大孖頭抽/九龍醬園老抽皇 - 呢樣係我早兩天決定加的, 呢班男人老狗, 唔食飯又點得呢, 所以我向相熟燒臘檔訂了一支燒豬油, 只係 20 大元已經大大支, 佢仲好有心 (定係意外?) 用支整燒味用的玫瑰露樽洗過後裝豬油, 殘留的玫瑰露味加入豬油中, 加上黃雙如 "有食緣" 買來的大孖盆晒生抽同埋九龍醬園金牌老抽皇, 簡直係天上之物; 有當晚出席老友在 fb 留言 "x街!點解可以好食成咁?我諗玉皇大帝同王母娘娘呀 八仙呀 太上老君等人閒時都係食呢啲..."


你估下係咩來...?    初時有人以為係白飯, 其實... 係發好既燕窩!!   死味.. 四百大元一兩, 買左四兩發起直頭誇張, 相熟藥材店果然無欺場. 

太多燕窩了, 杏汁反而唔夠, 煮出來似碗粥多過似燕窩; 每人仲可以整多碗就咁既冰糖官燕. 食完仲有半盒整唔晒留左畀班長之後食... 真係變態...
 
 一食就食到十點半有多成十一點. 但係食的開心, 煮的仲開心... 因為今次有班長夫人和太夫人幫手洗碗丫嘛!!
 
(其實, 我一路已經諗緊下次再和朋友聚會時煮咩呢...)




2 則留言:

匿名 說...

我同您一樣煮緊今餐已經諗緊下餐煮咩好,有您呢個大廚朋友真係好口福~

wasabi

老朽 說...

都係那句, 我爛玩而已... ^^