2012年9月17日星期一

又放(完)暑假了...

其實暑假都放完了, 但今年女王的活動都幾多; 若干程度上, 可能是我們開始希望她掌握多些不同的課程之後準備在K2 開始搞女王的 profile/proforlio了. 所以畀幾樣特別的東西她去學. 同時亦希望不會給任何壓力她.  畢竟, 她只是四歲.

因為女王在假期內都成日喊話悶, 所以都會帶她去下太空館呀, 行下呢度去下o個度之類的.  不過奇就奇在, 竟然無帶佢去沙灘玩, 亦只係去了一次樓下泳池游水咋喎... 睇返轉頭我自己都覺得怪. 

另外當然也有學些古靈精怪的東西, 例如一個「英語煮食班」, 點知呢... 一星期內的三課, 竟然 (雖然只係女王話我知) 只係用英語同女王玩同埋畫下畫, 放已經焗成麵包的麵包入焗爐翻熱, 將薯仔放入雞湯中搞拌之類.  我 appreciate用英文教她和畀活動, 不過成千銀三堂呢, 對於已經學過醃肉同埋煎麵包做蒜茸多士同埋炸芋蝦的女王來說, 實在係太過小兒科了.

除了玩下英文煮飯仔外,仲有一樣我想了很久的活動… 溜冰。

女王因為家居港島東區,好多時都有機會去太古城的溜冰場,見到人家溜冰溜得好睇所以一早想學了。 而因為我自己都叫做識識地,所以都好想她學,而太太亦覺得無壞,見到暑期班不貴… 九百大洋六堂… 就幫她報了。其實頭兩課我地都怕她會因為跌得多而想放棄,但係都有好幾位小朋一起學,所以女王在群體壓力下,雖然跌過三幾次但係一點都無想過唔學,而且在取得暑期班證書後仲話要繼續,當然,暑期班按亞洲冰聯課程是不會"溜" 的,而是一步步的行著。到暑期後的正常班才開始有溜的動作。 而溜冰呢瓣可以話唔算係用來爭小學的科目,當然,有張證書都會拎去用,但主要真係想女王學得開心。

而女王一直都係住在家中,只是好多時會去爺爺麻麻家中玩大半天,今年就係想她去玩下過下夜,結果當然係大成功,不過就難為了女王成日冤住嘅姑姐囉… 我同太太就梗係可以多了輕鬆時間啦!

呢個暑假亦係一個「動物暑假」, 因為女王有份暑期功課係講暑假做過咩的, 初時想為女王加點活動, 所以就去了一個在機場博覽館的動物農莊, 女王初時好驚o的馬架. 點知後來屋苑搞個「騎術體驗」, 係去一間騎術訓練中心餵馬和騎馬的, 我們試著就參加了.

最初都和之前一樣, 女王係好驚的, 遠遠的望著就唔驚, 但係隻馬一想哄埋少少就驚, 連太太都驚埋一份 (其實佢先最驚!) 我就當然無有怕啦 (其實唔知點解), 仲主動買包大粒甘荀去餵馬添 (教練話甘荀同蘋果係馬既點心糖果喎); 原來都幾得意, 隻馬會用咀前哄你隻手之後舔走粒甘荀的, 畀馬鬚拮的感覺好怪, 夫人同女王後來都想試, 女王卒之都在我們的「大力」鼓勵下成功餵到隻馬仔. 起碼好過大部分小朋友, 佢地絕大多數都餵到成地係.  我見仲有咁多剩低, 咪同教練講聲拎晒去我逐隻餵囉.  餵到班馬係咁望實我仲有無, 仲搞到我成手都係馬口水... @@"

好喇, 之後到騎馬喇, 我們都叫做係咁意騎下啦.  點知女王又唔知咩事鬼咁雀躍喎, 一戴起頂馬帽就好似上左身咁, 騎到唔想落來; 最後因為有一位小朋友太驚唔肯騎, 所以畀了個機會女王騎多次走多兩個圈. 

既然係咁的話, 下年或者應該畀佢去雙魚河試多兩次 (在馬會雙魚河 old clubhouse 可以一舊水畀小朋友騎十分鐘行大沙圈- 話晒都算係奧運馬術場地丫嘛); 真係有興趣的話先考慮畀佢六歲真係學囉. (太太已經即刻諗... 呢o的冷門野, 唔知入小學加唔加分呢...)

1 則留言:

匿名 說...

今日聽見同事昨晚陪個仔做功課至凌晨十二點,深深感受到為人父母甚艱難。老朽加油呀~

wasabi