2012年9月5日星期三

我的鎮靜劑

做了所謂的老闆後, 每天要都對著不同的人, 更加多不同的怪人, 由公司內部的, 到公司以外的, 由生客到大客, 事無大小, 唔係去師兄度就係去我度.  無辦法, 老闆得兩個, 但我們律師行的規模漸漸加大, 已經到十幾位律師的地步, 仲要 take up 兩個見習律師做 principal (我不敢叫自己做師父, 因為自知未夠班).  幾乎每天都是一頭煙的過.
 
而且仲有仲有, 每月都會去幾個不同的義務法律咨詢點幫手, 當然, 有時會接到少少生意, 但更多時是幫到別人, 當然是開心的, 但當中也有不少是「咒怨凶鈴」的份子, 也就是說, 本身遇到不幸或不公的事, 和法律大纜都無關係的, 都想搵律師傾.  我想, 我應該去讀返要心理學證書先得.
 
上次去某咨詢點, 有位人士就說自己被一位前管理員騷擾, 原因是那人工作不佳, 在苦主投訴下被炒了, 但「懷疑」他深心不忿找人來時時騷擾苦主; 但問問下有點不對路, 一問...
 
「你點知佢地係一齊呢?」
「唔知架」
「你有無見過呢班騷擾你的人和那前管理員一起?」
「無喎」
「咁... 佢地點騷擾你? 」
「佢地車上望住我, 搞到我好驚要落車囉」
「你有無人陪你? 有無問過呢班人? 有無證人?」
「有呀, 我個女見過」
「可以叫你個女來做證嗎?」
「佢唔肯來架」
「咁你點證明呢班騷擾者同管理員一夥呢?」
「.... 唔知呀... 唔係呢... 佢地係一齊架!仲有呢, 樓下呀, 樓下有人又係望住我搞到我好驚架! 」
「同車上的同一班人?」
「唔係呀, 另一O的人呀, 佢地真係好多人架... 個個都同管理員一齊『伏』我架...」
 
講到呢度, 你係我都想一腳伸開呢位阿巫. 但係又唔得, 惟有請佢要找證人, 叫佢個女來接佢走...
 
幾乎每次都會有一位這樣的人, 又或者純粹搵你呻下的人.  真係啼笑皆非, 問你怕未...
 
加加埋埋咁多野, 真係有時都會眼火爆, 而且好多時未食晚飯就要去呢o的咨詢點. 有時就食份三文治之類的.  回家亦已比較夜, 十點幾左右啦. 只可以拿拿聲沖個涼, 陪女王玩一陣就要「暗」佢訓, 之後我才可以一邊和夫人睇電視傾下計, 一邊煮點東西來吃. 
 
別人或者師兄 (佢都係坐好多個咨詢點) 點減壓我唔知, 不過很多時, 美食對我來說就是快樂, 也是使我有回動力的「鎮靜劑」所以有時我會煮點couscous, 有時就是買些靚女腿回來加點意粉, 也有試過是 Penne 長通粉撈松露醬/鹽加些雜菜, 好吃得來簡單. 
 
呢期有時都買到些西班牙 iberico 火腿, CitySuper  好多時都只有全橡果餵食的 bellota級, 就咁食當然正, 有時呢, 唔使次次都去到咁盡既. 今次買的是次一級的 recebo, 就是橡果和穀飼的.  而且係「草鞋」位, 即是近臀部較肥的, 切了粒.  就咁食會太肥, 所以爆香了用來撈少少煮意粉用的茄醬就十分之 "comforting".  變成了我的 comfort food 了. 
 
 
當然, 食完之後, 第二朝都係要搏殺, 不過心靈上會好過些, 起碼再見到騎呢怪時, 心中只要想著西班牙火腿呀, 松露呀就會無咁想一腳伸出去了...

4 則留言:

匿名 說...

哈哈,果然係自我安慰的好方法。做免費法律諮詢服務的時候可以比聯絡資料個咨詢人架?

wasabi

匿名 說...

哈哈,果然係自我安慰的好方法。做免費法律諮詢服務的時候可以比聯絡資料個咨詢人架?

wasabi

老朽 說...

我地唔會自動畀資料人的, 如果佢真係要問我拎卡片才會, 而且一定會提佢可以去律師會呀, 法援署呀之類找律師.

Unknown 說...

寂寞交友吧
西安免費1夜情視頻
高密交友網吧
美女性感聊天室網站
寂寞聊天群
重慶交友網站
365視頻面對面聊天
壽光蒼生聊天室
同城寂寞白領交友網
國際華人徵婚交友網
費德勒視頻
阿勒泰一夜情
性愛小說
寂寞同城交友
富婆交友聊天室
美女陪聊視頻
工程同城一夜免費交友網
酷狗繁星網
午夜同城約炮網
找寂寞男人聊天
寂寞美女qq
雅男交友
三亞交友
寂寞富婆同城交友
武漢同城床友交友網
鄭州單身交友網
南京溧水寂寞女人
網上一夜情是真的嗎
上海萬花樓同城交友
一夜情戀老交友網站
南翔交友
一夜情太保交友網
同志視頻聊天網
免費寂寞交友聊天視頻
同城交友論壇
同城免費交友網
一夜吧俱樂部
新加坡交友網站
天津市一夜情
維吾爾聊天室
QQ聊天交友網站
張家口同志交友網站
宣城ons同城交友qq
長沙一夜晴交友QQ群
韶關交友網
快播QQ視頻倫理網站
廣州約炮論壇
美女視頻網站破解
杭州同志聊天室
河南永城找美女一夜情