2009年7月7日星期二

女王登基週年慶典大事紀

登基一週年的兩場慶生會, 在有點有驚無險下結束.

第一場係自家人的, 少少係因為外父唔想太多人, 所以只叫了兩門襯家來, 吃的也是兩家人都愛的和民外賣. 總覺得和民都幾有 "heart" 以連鎖店來說, 他們會做外賣的款式少, 因為 "好多野拎出去就唔好食o架喇". 呢樣, 係我喜歡他們的原因之一.



那晚的 highlight, 係斧頭姨親手做的蛋糕, 為了使喬女王都有得食, 就弄了個士多啤梨鮮忌廉蛋糕, 連外圍的 lady finger 都係自己整的... 勁!

老朽呢期都有個秘密行動, 不過請教了斧頭姨同好多高人都係不得要領, 真係要再想想點辦才可...

另一場, 就是七一時和其他小朋友 (親戚) 一起搞的生日會; 那晚好多小朋友來了, 好幾位都係一兩歲, 好不熱鬧; 而且托了年紀其實唔係好大的女王細姨婆 (只係大老朽五年左右咋) 和表姨兩位媽咪級人馬想了幾個遊戲 -- (人o地搞過幾年生日會, 點都醒過老朽哦)!

不過食物就比較煩, 初時只叫了美心的 party 套餐, 之後老朽媽媽就話 "無咩睇頭", 連女王紋章設計師姑姐都有一樣意見, 於是老朽又打電話去訂兩個 pizza 回來, 結果, 就係食剩晒o的o野o係度... =.= 而且遊戲不知何解好快就玩完. 導致有少少悶場, 好在大家都是時有往來的親戚, 不愁無話題, 而姨婆也早有此一著, 帶了一些可以幾位一至三歲一起玩的玩具來; 不過老朽發現, 自己幫人搞結婚, 比搞小朋友生日會更加在行, 尤其當我面對著食剩的八大盤食物時 (最後媽媽願意承擔部分食品, 取回老家慢慢食, 老朽只要負責 "剿滅" 其中 3 盤)...

這數天, 女王發生很多事, 不記下來, 好快會忘掉... (今次不用新聞形式了, 次次用老朽都有o的悶...下次先報新聞啦o下! ^^)




1) 打從上星期起, 女王在家中也會著鞋仔行路, 而老朽 & 夫人送給女王的生日禮物就係手推車一架, 睇o下女王驗車驗得幾開心!!

2) 其實, 女王已經開始慢慢的行路, 也愈行愈快, 不過又係心急得很, 成日跌, 不過多數係小事, 坐低一陣又起身扶住車仔行過. 不過昨 (5) 日上午, 老朽回了教堂幫手影相 (遲點另文再述), 夫人單挑看管下, 竟然可以讓女王從梳化邊 "翻滾吧!" 跌落地, 頭先著地, 左邊 "雲精" 瘀了一個五毫子圈, 也擦損了咀, 後來更見左膊也瘀了一點; 而當時夫人安坐梳化另一端, 大概在邊看電視邊看女王所以失神. 更抵死的是, 夫人竟然整天無告訴老朽, 到老朽晚上完成教會司儀再回家後才告知, 原因竟然是 "因為斧頭姨也在, 不想講太多, 怕她回去告訴媽媽 (老朽外母也), 使她以為我唔識湊女" (天...! 擺明係你有問題, 仲知情不報, 想點!?!?)

不過老朽雖然有點惱, 但見夫人都好內疚, 所以只係講兩句就無再話她了, 費事轉頭到她皮質醇偏高又挑剔老朽 (大概不少老夫老妻都是如此容忍相處, 才可以白頭到老吧?). 女王今晚看來雖然未散瘀, 也回復正常活潑了.

3) 女王的認知力突然進步, 首先, 兩星期前開始, 如果女王想要一樣東西而你找不著的話, 她會 "唔唔" 聲的用手指指著, 而自己拿不了, 或近一點的東西更會捉著老朽或其他人的手叫你去取給她. 如果給她的不是想要的, 她會不斷的耍手 & 有時加擰頭.

4) 今早 (6號) 老朽起床, 見女王已起身, 又在玩 "攬枕", 又將攬枕交給老朽, 但回傳給她就不要了; 於是老朽說 "唔係畀你o架, 畀你放返落床" (同時指指床仔), 女王竟然好似懂得一樣, 接過攬枕, 放回床上... 老朽真的看得呆了!

5) 呢張相, 暫時係女王生日系列中大家最鍾意的... 女王至愛 - Winnie the Pooh!

沒有留言: