2012年10月18日星期四

好難搞的蕃茄肉碎蛋

近兩星期真係多野做到不似人形, 真係成日都要搵o的 comfort food先得. 

年尾多證婚又一件事. 但係因為小弟唔知係好彩定係唔好彩, 竟然呢個時候有客想搵人做大型企業融資和想上市... 更加抵死係我個上市客竟然又有o的專門知識可以幫到我師兄 (即係大老闆) 個上市客使佢可以重新考慮上市計劃, 大家好似一拍即合咁真係唔到你話唔邪...  所以真係忙到發左瘟.  真係做到無停手, 同師兄兩個傻佬閂埋門講起, 大家一自慶幸貴客光臨, 另一自又想起會好辛苦, 分分鐘連屋企都唔使返 (但係有時間寫 blog?!?).  又講起大家當年的歲月, 堂堂大男人竟然講到眼濕濕...

講返早好多個星期的事了. 是夫人想老朽做的一道家常簡單菜: 蕃茄肉碎蛋

老朽的做法係先煮好肉碎, 之後加入切細的蕃茄一個和茄汁, 之後加糖調味. 同埋加返大件少少的蕃茄; 直到呢度做法都仲係大路既.

之後炒的蛋呢, 我自己偏好炒黃埔蛋, 即係熱鑊凍油, 打好蛋後傾下鑊, 之後慢慢鏟起一塊又一塊的剛熟的蛋皮, 再和肉醬汁一起會一會就上碟. 

不過夫人愛好的做法就係將蛋炒到散晒之後再加入肉醬煮至蛋開始實 (少少老) 才上碟, 佢話咁樣撈飯好食喎 (佢好少用其他送菜來「撈飯」的).  呢樣係我所不好的. 但無辦法, 夫人係老細, 最後就變成了以下的一大碗:




吃係好吃的, 起碼夫人和女王鍾意, 至於我自己呢... 咪照食囉, 唔係點呀?!? :p