2012年11月26日星期一

朗誦比賽(二) - 女王的教室

承上文, 既然是去到 K2, 學校亦有安排可以自由參加一些朗誦比賽的話, 夫人就想何不借此機會讓女王玩玩, 又可以多張 cert, 一下唔覺意仲可能有個牌之類的.  老朽都覺得係時候讓女王接觸了. 所以就報了名.

因為我們遲了一點決定報名, 所以其實只有兩個多近三星期的練習時間, 但女王一天之內好快已經上口, 將那幾句的兒歌背得出來, 好快我也加入了動作, 而女王亦跟得好好. 三天之內已經可以見得人.  不過仍然未似是真正的朗誦. 

當時老朽想, 其實都差不多了. 所以只是 keep 住每天練幾次, 到後來離比賽只有半個星期, 女王就表演給也參加過不少次朗誦比賽的姑姐 (即係我個妹), 才由她發現女王的技巧應該讀得更似朗誦.  我驚起來上網睇下, youtube 的確有些朗誦的片段, 看起來亦真的和女王有少少分別.  另外, 又不知是否老朽太久沒有比賽, 竟然沒有教女王先要報題 - 這是校際必要做的.

當時因為只有三天就比賽了, 只有硬著頭皮, 教得幾多就幾多, 又唔敢谷得太勁; 否則到時發台瘟又有反效果.

比賽是在一間藝術書院舉行的, 分了好多組, 似乎都幾多人參加的. 女王呢組都好多人, 三十人左右.  當中仲有一位係女王去年的同學添.

比賽倒是順利, 我見到不少人原來是背得不熟, 又或者掛住去記而忘了要自然流露的; 當然有些就直頭係戰鬥格, 一睇就知你久經訓練又或者係天生異稟的, 不過女王就中規中矩啦. 所有都好自然, 不過呢... 竟然臨開始前佢「打思噎」呀...! ><  一路都無咩事, 竟然就係最尾一句時就窒左一下.  當然 -- 佢亦都係無報題.  但係女王好輕鬆, 好自然的感覺, 我都覺得好神奇. 

好了, 最尾是評判老師給少少意見, 第一樣就係... 「好多小朋友都無報題喎」我就知... 弊...!

不過, 之後評判問各位家長教得辛唔辛苦時, 竟然絕大部分家長都話原來好難教.

這個是我意料之外的, 因為我一直都以為唸幾句野, 有幾難呀... 女王都係一天上口啦.  原來, 呢個只係我好彩呢!

當然, 最後都係最想知的就係結果. 當然, 如我所料, 女王沒有冠亞季, 三名優異獎呢, 都係無份, 但係當我轉頭找返分紙, 再對一對樓下優異獎的分數時, 我就真係耷心口了...

女王因為都算高分, 所以都有個「豬肉獎」仲有個牌, 我一看... 女王係85.3分, 優異獎那位同學係85.5分...

0.2 分... 如果我教女王報題, 又或者唔係咁o岩打噎的話, 應該優異獎就已經係囊中物了...

不過, 有時真係整定的.  我見女王都有興趣, 我諗都真係可以幫佢繼續 develop 一下.  但又唔想畀咩壓力佢.  真係頭都大.

但講開又講, 女王係好有興趣溜冰的, 但係佢的動作學得比較慢, 好多時唔肯放膽去試, 溜半呎又轉腳, 似「行冰」多過似「溜冰」, 雖然教練話佢好少跌但係亦即代表佢太「穩陣」了.