2008年10月28日星期二

雷曼不再好兄弟...

早兩天帶囡囡回已搬了的老家,經過某傳統豪宅區,例牌有一堆物業地產公司之類. 近幾個月都已經水靜河飛,不只門庭不再,簡直係陰森荒涼。

唯獨某行門外貼出一聯,覺得幾得意,書曰「雷曼不再好兄弟,唯有磚頭跟一世」。

初讀甚為搞笑,但細想背後,倒是笑中有淚。淚的不是雷曼苦主慘,而是整個市場。

細想一下,就算現在買了層樓,最多也只是一堆磚頭陪你一世,仲係要你供得起先至係. 否則的話,跟你一世的只有銀行,收數公司還有執達吏。

今年年初市道還是雄起得要命,當時已想,無可能一時間那麼好的,大概都只會係虛火,不過說出來,信的人不多。但係區區見到今次海嘯,香港人似乎已經學精了,大部份人不再盲目,不像 97 98 年的好似全城都愁雲慘霧的。因為上次跌得傷,大家已經知道變幻原是永恆。

但另一方面,身為雷曼苦主的人,有一半卻有怨天怨地,話銀行「老點」欺騙。

不是就苦主唔慘。說實在的,銀行職員想你買,當然會說中聽的說話,將風險說得低 -- 而事實上,全球的金融機構都信雷曼這百年老號 -- 而最後,當百年招牌被拆,員工只有拎住個牌返屋企當紀念品的時候,大家就會想:「銀行呃我」

賺錢的時候,你們又有無想過叫 「銀行早知呃我多o的啦」呢? 世上又豈會有毫無風險的投資? 買的時候又為什麼唔 "拏大對眼" 看清楚呢?

輸打贏要,始終係人的劣根性。

2008年10月26日星期日

回來了...

自己應承自己要寫 blog, 寫了不到三個月就休息了三個月, 真不該。

女王在估佢唔到的情況下順利出世,中間有驚無險。

話說太太過了 due date 幾天, 醫生為她催生。點知痛了七個小時後先有事。

當時太太已駁了胎心聲機,而我總算在醫院做過幾年行政,知多少醫學鎖事。見到胎心聲機讀數有點不妥,但又說不出。就在此時,原本說好會離開醫院的主診醫生和兩位姑娘撲入待產房,一手指住我話:「作死你咩,見到有事都唔出聲」 (醫生知我有醫學知識的)

原來呢隻讀數代表的是: 女王貪玩,用臍帶繞住自己條頸;再等多陣唔知就會窒息。

吁!

醫生見住讀數,只猛搖頭說道「唔等喇唔等喇...」 之後都未問我們已經叫姑娘準備手術室,當作施行緊急手術處理。

呢個時候我先開始識驚。 (事後再問返以前醫院的醫生大佬,聽了情況後都話如有此情況,連公立醫院都會即時做緊急手術)

結果呢,女王在入手術室後15分鐘內已經出來了,平安無事。不過太太就訓到隻豬咁 (因為她好驚,要全身麻醉)...

算托福了,出生時輕磅的她,三個月來倒算根基長養,而且開始識成日笑和逗人說話 (不過喊起來都幾大聱...)

我寫少了 blog 的原因,其實最主要係因為而家晚晚都要湊女, 我們不希望請外傭長駐,故只請了更貴的鐘點... 夜晚就自己動手了。

或許是辛苦,但是我們無悔。女兒 Petrina 和我們的關係很近,不似有些人,交給傭人後自己連換片都唔識,過得一排親生仔竟然唔多認得自己,呢樣先可悲。

的確,我們沒有錯過這一段時間。而現在,大概都要 get some sleep, 明天才看看有無機會再寫點甚麼了...