2008年5月19日星期一

白癡的我與平安的我...

呢排講親都係近期的不開始事件,但今日我覺得有少少 relieved... 因為我和公司老闆開心見誠的傾談了好一會。

其實係我的老死老闆級同事鼓勵我去找大老闆的。雖然他無咩機會睇到我的 blog, 不過我係真心多謝佢埋大老闆的。我一直都以為大老闆很「老闆」,不過原來有時又未必...

但係最可惜o既係我們無辦法使個舊同事相信我真係從無呃佢。大老闆話佢要用o的時間去 figure out 點做, 同埋我真係第一次聽老闆講佢其實好 like 我, 做到o既佢會做之類。佢講時我真係睇得出佢係真心講的,所以我都幾乎感動到喊。

最得意係,我同大老闆都不約而同咁話我們有為此事祈禱。佢亦安慰我 go for normal life 先, 因為佢都知我就來做老豆嘛。

但始終,我暫時還是未知道我之後的路向 -- 究竟,我會面對甚麼呢?

唔講呢樣住喇,講另一樣開心少少o既事。就係昨晚 (5月18日星期日) 陳副主教和我堂區的婚姻家庭牧民組組長等來了我家,仲有另一位我堂區的準媽媽教友和她我家人一起。而我當然就有我太太,我也請到我的父母和我的妹妹來一起...

搞咁多人做咩呢? 其實有兩件大事:第一係我的「新屋」入伙已經三年幾近四年。但作為天主教友的我竟然還未找神父「聖屋」。 (「聖屋」只係大家 common 咁叫, 其實意思係祝福一個家庭和入面的成員) 於是早兩三星期 (當時我公司仲未有呢單大件事) 便趁副主教提起我和另一位教友即將分別為人父母,想光臨寒舍為兩位準媽媽及胎兒降福 (稱為「產前報佳音」),請他「順手」「聖」埋。

昨晚副主教尚要主持彌撒,要晚上7時才乘另一位準媽媽教友的車趕過來。

始終我都係一個比較喜歡宗教的人,在聖屋和「報佳音」的過程中,我感到相當的平和與喜樂。的確,我這幾天的不開心都暫時放下了好一會。

內心的平安,我已經等了好久,這一刻,我和太太還有一家人 (雖則家父係正式佛教徒) 認真的享受了好一會這片刻的平安。還有那覆手的儀式,由每一位參與者輪流替的話兩對準父母還有兩位 bb 按心祝福,真使人有溫暖的感覺。

禮儀基本上一小時內完成。我咁為食,而整個過程又在傍晚進行。當然係要準備晚餐食物啦。不過近期心情的確受不少影響,所以原定想整好多野食都無整到,只係整o左豉油雞翼 (用李錦記汁底自行再加入桂皮花椒八角薑同酒),烚蘆筍,泰式扎肉,薯仔沙律,之後就叫了 pizza 仲有一o的中式飯 (始終有長者在,都應該有少少米氣到肚的)。太太就整了最近學的 panna cotta作為神秘甜品 (知道副主教鍾意食 dessert 嘛)。

結果係:太太的 panna cotta 大獲全勝,包括副主教在內的來賓都對此甜品讚不絕口。

有機會的話,將 receipe 在此公開 - 不過要問准老婆大人先得。

2008年5月9日星期五

雪中送炭的人

這幾天,在有點茫然中渡過。

其實上星期六是我秘書的結婚大日子,不過去了觀禮後匆匆回到 office, 無同部分一向都 friend 開的同事 (尤其係之前提過係好友那位老闆級同事) 去食早餐。

講真,係自己無面。

我係無做錯,但係累到人。而且人o地都未必想對住我。仲邊好意思呢?

幸而,我都仲有一些好友,教會的或者係其他的人。我知大家有為我祈禱。

更幸福的,是我有我的家人。父母和我妹妹,當然還有我太太和她肚內的囡囡。他們真係極關心我。亦開導我。

但係另外,我知我太太其實仲係煩緊囡囡 -- 已經 34 週了,但係個頭仲係側側o地。未有向下轉 (即係安全生產的頭上腳下)。這意味著,愈來愈有可能要開刀。

或者,囡囡已經好勤力,只係有少少位 "click" 住。不過我始終有點擔心。

太多o野煩了。今舖天主畀我o既考驗,確係好大, 好大...

2008年5月6日星期二

一子錯...

早幾天的惡死舊同事事件,發生了天翻地覆的變化。

我一向都有以《易經》起卦來看我的事件,並深切覺得易經的卦象是 statistics, 與宗教 (天主教) 是沒有牴觸的 (這是個人的想法, 但聖經其實有一派學說是反對的, 遲些再談)。

六十四卦 - 頤卦
第二十七卦 山雷頤 艮上震下
頤:貞吉。觀頤,自求口實。 -- 應該是吉祥的

上九(即卦象第六爻) - 由頤,厲吉,利涉大川。
象曰:由頤厲吉,大有慶也。
  在君位的「六四」,依賴「上九」,以養萬民;所以說,萬民是由「上九」所養。不過,「上九」是沒有地位的位置,由於君主的信任,地位竟然凌駕君主,就不能不戒慎恐懼,才會吉祥。然而,「上九」剛毅,又在最上位,能夠排除一切困難,毫無忌憚的救濟萬民;所以,「象傳」說:大有吉慶。
這一爻,說明供養是善行,值得冒險。

其實就係因為咁, 我就打o左去畀惡死舊同事。而事件的發展比想像中來得更煩...

上星期中午,本來是準備放假的。但上午上庭後秘書來 sms - 「大老闆搵你搵得好急,散庭後速回」
其實已經知道唔係好野了. 果然,回來後三司會審,照肺照足一天。真係肺都照甩。

我自問係問心無愧,不過大老闆有少少抱懷疑的態度。咁都無他o既,始終我係太信人,而發生在我身上的事真係有可能使人誤會的。我明白老闆們的處境,因為他們其實還要代我向自稱受害的舊同事解話。

大老闆仲話個客 (舊同事) 想去投訴我。我心諗 -- 唔係呀... 係都唔會為o左呢少少錢擺自己上檯啦!

今次講真,正如之前提過,有衰都係衰白癡,衰信一個以為信得過o既人。就係咁中招了!

這幾天,我不斷的祈禱;雖然我係無任何不軌,更加係無啦啦整撻 "la"。

最新的發展係,大老闆其實今次已經好幫我,佢都同人解了畫,說我係信錯人之後衰白癡。但係另一方面,如果以舊同事方面去睇,確係有點匪夷所思的。其實,我雖然係無錯,但係我真係想同舊同事講聲唔好意思,我可能真係畀人利用了,又或者確係太白癡。

至於卦象,點解係吉呢...原來我睇漏o左一段...

「象曰:山下有雷,頤。君子以慎言語,節飲食。」 - 睇來,我那通電話係打錯了... 唉...

而家,唯有希望事件慢慢丟淡過去啦。今次,真係瘀到無倫了。