2008年5月9日星期五

雪中送炭的人

這幾天,在有點茫然中渡過。

其實上星期六是我秘書的結婚大日子,不過去了觀禮後匆匆回到 office, 無同部分一向都 friend 開的同事 (尤其係之前提過係好友那位老闆級同事) 去食早餐。

講真,係自己無面。

我係無做錯,但係累到人。而且人o地都未必想對住我。仲邊好意思呢?

幸而,我都仲有一些好友,教會的或者係其他的人。我知大家有為我祈禱。

更幸福的,是我有我的家人。父母和我妹妹,當然還有我太太和她肚內的囡囡。他們真係極關心我。亦開導我。

但係另外,我知我太太其實仲係煩緊囡囡 -- 已經 34 週了,但係個頭仲係側側o地。未有向下轉 (即係安全生產的頭上腳下)。這意味著,愈來愈有可能要開刀。

或者,囡囡已經好勤力,只係有少少位 "click" 住。不過我始終有點擔心。

太多o野煩了。今舖天主畀我o既考驗,確係好大, 好大...

沒有留言: