2008年6月10日星期二

舞動.奇蹟!

原來上星期的心情依然不佳之餘,還漏提了一樣緊要得很的事。

對上的星期一,又是去醫生處覆診的日子。我們5點到了銅鑼灣,醫生問我太太「點呀... 頭仔轉o左未?」答案,當然係「未」。所以我已經連日子都擇定等開刀。

醫生話「去照一照先啦...」之後便同我太太入了超聲波房。

我還在整理我的 pda 找日子,之後便聽到醫生在房內好大聲 (幾乎係叫出來的) 話「唔係喎! 轉o左喎!」

我同太太眼都凸埋,望住呢個奇蹟o既發生... 已經 36 週了,原來係而家先轉,即係未必有咁快, 多數唔會「提早搶閘」了... 都係好事來的, 因為醫生跟手便同我們說她下星期中放一星期假,有要事要飛美國云云。

其他的,現在已經不重要,不過又想起 - 如果係咁的話,咁咪由「擇吉等待」變成「隨時候命」?

果然,呢個世界,係有奇蹟的! (Thank God!)

沒有留言: